2010. november 27., szombat

Új fejléc

Úgy néz ki,, hogy véget ért a csudás ősz, kezdődik a tél. Karácsonyváró hangulatban új fejlécet csináltam magamnak. A karácsonyi hangulatot emelte nálam a képeslap is ami megérkezett a Cewe-től. Gyönyörűséges lett, nem azért mert én csináltam, hanem azért mert olyan minőségű, hogy ihaj !Nem tudom a rokonság értékeli-e majd ? No nem, de nem is baj ! Már régen nem törődöm ilyesmivel. Úgy gondolom nagy szerencse, ha az embernek van egy értelmes, de akár értelmetlen hobbyja is.  Este úgy fekszik le, hogy a következő oldalon spekulál, reggel úgy ébred, hogy ötletekkel van tele. Én már nem akarok nagy dolgokat, én már nem kívánok különleges elismerést, nem várok semmit, csak hagyjanak, hogy csendben fotózhassak, hogy dolgozhassak a gépemmel, s ha van kedvem feltehessem a blogomra. Ennyi !

3 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Mosolyfakasztó, tünemény az új fejléced! Nagyon tetszik, tele ötlettel, kedvességgel!
És lehet, hogy Te nem akarsz , de tudd, hogy ezzel a bloggal, oldalaiddal, fotóiddal igenis nagy dolgot csinálsz!!!!!!!!!!!!

Toni írta...

Miért van olyan, aki nem örül az egyedileg gyártott személyre szabott ajándéknak, főleg ha azok olyan szépek, mint az álom? Küldjél nekem a csudi üdvözlődből! Én szét örülöm magam neki!
Édes lett a blogod új ruhája!

kreatívhit írta...

Igaza van Ritának mosolyfakasztó ez a jégcsapos fazon fejléc.