2010. november 15., hétfő

Kaptam egy díjat..........

Kreatív blogger díjat kaptam, méghozzá nagyon kedves szavak kíséretében Virág Évától a " Papirvirágok " blog tulajdonosától. A kitételek:

1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Az elsőt megtettem Virág Éva blogján, de itt is köszönöm.
Íme a logó:




Szívesen küldöm a következő blogtársaimnak:

1. Küldöm Boginak , mert mindig megcsodálom a hagyományos oldalait amilyeneket én nem tudok csinálni.

2. Küldöm Évadrágának, mert olyan gyönyörű oldalakat csinál a lányáról, hogy az csak na !

3. Küldöm Kreatívhitnek, mert az ő oldalai és gondolatai közel állnak hozzám, mindig szívesen látogatom .

4. Küldöm Puzsinak , mert nagyon szimpatikus egyéniség sok ötlettel.

5.  Küldöm Ritának, mert az ő kreativitása is nagyon sokoldalú /ld.Márton-lámpások/.

6. Küldöm  Christinnek, mert nagyon szeretem a blogján a fotóit, a kis történeteit,a receptjeit meg az oldalait.

7. Küldöm JUMA-nak bár utoljára de nem utolsósorban azért, mert annyian szeretünk hozzá járni  a
   blogjára a mindig érzelemteli, komoly, de szívetmelengető történetekért és a szép oldalakért.

Lehetséges, hogy van közületek olyan, aki már megkapta ezt a díjat, és nem akarja tovább küldeni, vagy újra leírni magáról 7 dolgot, de ha van kedvetek, küldjétek tovább. Én nagyon örültem és remélem én is egy kis örömet szereztem vele.


7 dolog rólam:

1. 60 éves vagyok

2. Nyugdíjas

3. Kedvenc hobbim a fotózás , a scrapbook és az olvasás

4. Jógázom

5. Szívesen utazgatok.

6. Nagyon szeretem az állatokat.

7. Számítógép nélkül egy napig sem bírok meglenni.

No, ezek nem túl izgalmas dolgok, de hát ebben a korban ,- mint ahogy kisfiam mondta volt,- minden nap ajándék. Hát én ezt próbálom szem előtt tartani.

Szép napot mindenkinek !

7 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Köszönöm szépen! Nagyon-nagyon jól esett hogy gondoltál rám!!! Ki is teszem, továbbküldöm (bár ahogy látom az én választottjaim kezébe már adtál díjat). Szép hetet kívánok Neked, és még egyszer KÖSZÖNÖM!

Margó írta...

Úgy látszik a ma estém erről szól: sírok, meghatottságomban, örömömben!
Éva, Te vagy az a net-társam, akivel az első pillanattól kezdve valamiféle cinkosságot érzek:-)
Tudom, hogy számíthatok Rád és tudod, hogy számíthatsz rám!!! Köszönöm.
... és hogy gondoltál rám, ebben az ajándékozásban is, ez igazán meghatott! Hálásan köszönöm Neked!

Christine írta...

Köszönöm szépen! Igazán kedves tőled hogy rám gondoltál!

Puzsi írta...

Nagyon szépen köszönöm! Annyira-annyira jól esett, meg is lepődtem és egyből elkezdtem gondolkodni, megérdemlem-e igazán? (Kishitű vagyok, ráadásul állandóan elégedetlen önmagával...) De tovább is adom, már töprengek kinek is...

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszönöm, jólesik, hogy gondoltál rám is.
Odatettelek a díjas oldalamra.

kreatívhit írta...

Megtisztelsz!Nagyon köszönöm.Tudod amikor egy értékcentrikus embertársamtol kapok elismerést.
Az mindig egy kiemelt ajándék.

evadraga írta...

Kedvesem, nagyon megleptél, és nagynagy örömmel töltött el a rámgondolásod! :) Köszönöm szépen ezt a blogdíjat, és tudod, külön jól esett az indoklásod! :D