2010. november 14., vasárnap

Mindjárt itt a karácsony ?

Ezerszer megfogadtam magamnak, hogy nem kezdek el már novemberben készülni a karácsonyra, de mindeddig hiábavaló volt ez a fogadkozás. Az ember elmegy bevásárolni és halmokban áll a jó öreg Miki és a rengeteg karácsonyi kütyü. Magam is imádom ezt az ünnepet, mit csináljak, gyerekkorom legszebb napjai voltak ezek.
Hihetetlen, hogy abban az időben hogy tudtak olyan varázslatos ünnepeket kerekíteni ? Én soha sem tudtam felnőttként ezt megismételni. Most nem is akartam digizni, mert fáj a derekam és a yoga óra sem használt csak ideig-óráig, de azért csak csináltam egy freebie-t. Akinek tetszik, töltse le. Ez az eleje:



4 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Nézz be hozzám, vár valami:)

evadraga írta...

Nagyon köszönöm a freebiet, vittem, mert tetszenek! Kedvencem a legmagasabbra törő, sudárka karácsonyfa! :)
Nem szabad az utsó pillanatokra hagyni a készülődést, bár én olyan igazi hajrázós típus voltam, viszont idővel okosodtam :) Szépnapot, szia!

Secima írta...

Köszönöm szépen. Letöltöttem, igyekszem alkotni is vele.

kreatívhit írta...

Érdekes és egyedi.Köszönöm.