2010. november 20., szombat

Kisnyúl tanácsára...............


A legutóbbi Cewe kihívásra csinált oldalamra írta
Kisnyúl, hogy egy kicsit bezsufáztam egy rakásra a dolgokat. Igaz, ami igaz, én is éreztem, de már fáradt voltam nyilván a javításra. Most megcsináltam, és amennyire lehetett széthúztam a tárgyakat.
Úgy látom, valóban jobb így. A felső a javított.
Amit még megcsináltam, bár nem szólt senki a toll árnyékát finomabbra vettem, így valóságosabb.
Én köszönöm ezt az építő jellegű kritikát, mert ebből én tanultam valamit. Lehet, hogy nem ártana többször is ilyeneket olvasni.

5 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Na ha nem mondod komolyan nem veszem észre. Ennyit rólam és az optikai érzékenységemről. Úgy csináltam utána mint a keresztrejtvényekbe: vedd észre a 7 különbséget a két kép között. :)

Kisnyul / Andi írta...

Szerintem jobb lett! Az árnyékért azért nem szóltam, mert az is valóságos volt, de így finomítva tényleg jobb. :)

kreatívhit írta...

Annyira hangulatos ez az oldal.Igazán jól sikerült.

Margó írta...

Mint Rita, a "keresd a különbséget" játékkal néztem, hogy mi történt! Bizonyára jobb lett, bár nekem tetszett az eredeti is:-)

evadraga írta...

Én is végigjátszottam a Rita-féle keresd a különbségeket játékot :)
Nekem az első is gyönyörű és tökéletes volt!