2010. november 8., hétfő

Kedvet kaptam a fotókönyv készítésre

Ja ! Ha már olyan szerencsém volt, hogy saját karácsonyi üdvözlőlapot csinálhattam Krisszék és a Cewe jóvoltából, a nagy kínlódások közepette - nem is volt olyan egyszerű a lapot méretezni,-benéztem a fotókönyvekhez is. Gondoltam csak egy-két oldalt kipróbálok, hogy néz ki. Azután megcsináltam az egész őszölési albumomat. Annyira megtetszett, hogy meg is rendeltem. Nagyon izgulok, bár tavaly már csináltam egyet és az nagyon jó lett szerintem. Nem tudom fel tudok-e belőle tenni egy-két oldalt,majd ha kész lesz, de megpróbálom.

5 megjegyzés:

evadraga írta...

Amilyen fotókat te lőssz, csak gyönyörű album kerekedhet ki a kezed alól! :) Kiváncsivá tettél, majd mutizd meg minél hamarabb lécci :)

Eszter(beszteri) írta...

Remélem, megmutatod majd a kész fotókönyved nekünk is, én is imádom a fotóidat!!!!!! :)

kreatívhit írta...

Én is várom hogy elkészülj vele.

Puzsi írta...

Óóó,de jó! Persze látni szeretném én is. Szép oldalak, gyönyörű fotók. Hát, inkább látni AKAROM!

Rita(006) írta...

Énisénis! Nem akarlak sürgetni, de látod, hogy sokan várjuk!