2010. november 4., csütörtök

Hejhó, nyertünk!

Nyertünk mindannyian a karácsonyi képeslap készítésen, mert mindenki aki készített, meg is kapja. Hát én annyira nem számítottam erre, hogy 149 kB -osra kicsinyítettem, ganz natürlich,/ mondja a művelt német/, ezért újra kellett csinálnom az egészet. Kicsit a számolással is meggyűlt a bajom, mert nem vagyok egy kimondott fejszámoló. Azért csak elkészítettem a nyomtatható változatot, abban a reményben, hogy jól fog kinézni készen is. Végül is a kékes-szürkés árnyalatot kérem, mert a másikat meg sem tudnám újra csinálni a bonyolult háttere miatt. Nagyon izgulok. Ez lesz az idei első karácsonyi ajándékom.

1 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon örülök, ez nagy dolog!!!! Megyek és megnézem a naptárad (kicsit lelassult vagyok két-három hete:-)!
Nekem is naponta eszembe jut, hogy másfél hónap és itt a karácsony!:-)))