2010. november 24., szerda

Cewe 79. kihívása

Különleges perspektívából készült fotó volt a feladat. Nekem ez a kép jutott eszembe, nemrég csináltam és még nem is volt feldolgozva, de úgy is kedvenceim közé tartozott. Rögtön ez a kis gyermekdal jutott eszembe ahogy ránéztem a képernyőre, mert amikor a képet csináltam, nem is tűnt fel ez a furcsa perspektíva, csak kattogtattam. Alig várom, hogy saját külön bejáratú unokám legyen, akit gyakrabban fotózhatok. Talán már nem kell soká várnom.........Itt az oldal:

3 megjegyzés:

Rita006 írta...

De édes! (pont tegnap néztem a Cewe arhívjában ezt a háttértechnikát). Nagyon tetszik.

kreatívhit írta...

Nagyon klassz lett.

Toni írta...

Na, ezt is meg kell tanulnom! Ez kb. az 50. tétel lesz a scrap-ps listámon! Ha ilyen ütembe gyarapodik: jövő nyárig nem alszom.
Írtam már a cewén is, de ide is vésem: fantaszta az oldalad!