2010. november 10., szerda

De rendes társaság..........

No, úgy vagyok ezzel a fotókönyves bejegyzéssel, mint az a bizonyos parasztbácsi a repülőgéppel:
- Ezt azért nem gondoltam volna!-

Szóval nagyon rendesek vagytok mindannyian, hogy érdekel Benneteket a fotókönyv, remélem nem okozok csalódást. Ha megjön, első dolgom lesz a legjobb oldalakat felrakni.

Addig pedig egy hagyományos scrappel készült karácsonyi képeslapot mutatok, a Yabo kihívására készítettem.
Hozzáteszem, még soha nem csináltam képeslapot, mert annyira ismerem magam, hogy nem erényem a mértani pontosság, ide pedig az kell. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy a hideg idő miatt előjött a reumám, ez pedig némileg akadályoz a digizésben. De már javulok.
 Ez a második a belseje. A világos részre mehet a szöveg, a sötétzöldre pedig a fotó.
Most látom a többieknél, hogy felsorolták a hozzávalókat.

A lap maga Lidl áruházből való , és a tortapapir szintén. A kis csomagocskák és a belső keret Hong-kong-i szerzemények.
De mielőtt megirigyelnétek, sajna nem személyesen vettem, a lányom hozta.

4 megjegyzés:

evadraga írta...

Ez nagyon szép és aranyos lett, és hangulatos is. Olyan karácsonyvárós :) Úgy bontogatnám már ki a lapjaidra tett csomagokat :D
Én is küszködöm ebben a hideg-nedves időben, jobbulást kívánok Neked! Meleg kályha... boros tea... :)

kreatívhit írta...

Igazán kellemes hangulata van ennek a képeslapnak.Jól sikerült.

Eszter(beszteri) írta...

jobbulást neked! gyönyörű lett a képeslap! :)

Rita(006) írta...

No most már a reumának is megvan az előnye: kézzel fogható gyönyörű képeslap ami tuti el is készült! Már csak postára ne feledd feladni!