2010. június 12., szombat

Noémi /Kolibri/ kihívása a Scrapbook. hu-n

Egy kiváló ötlet. A mi dalunk címmel indult egy kihívás. A lényeg: a legkedvesebb dal, ami sokat jelent valamiért. Nekem az egyik legkedvesebb énekesem Elvis Presley, gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Főként a lassú számait szeretem, mert azok az ifjú koromra emlékeztetnek. A kedvenc : ARE YOU LONESOME TONIGHT. Az én korosztályom talán még emlékszik a vasárnap délutáni össztáncra. Így hívták akkor a disco-t.
A mi kis városunkban ez a művházban volt. ott szilajkodtunk délután 5-től este10-ig.
Hát én nem voltam egy kimondottan felkapott csaj, ezért csak ritkán jártam oda. Szóval ott ment a lassúzás erre a számra. Persze akkor fogalmunk sem volt a szöveg mibenlétéről, mindazonáltal, ha oroszul énekeltek volna azt sem értjük, pedig akkor azt tanultunk. Ma már nem azért szeretem ezt a számot, mint akkor, de azért a szívem csücskében van.
És ez lett az oldal:

2 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon különleges hangulatú, gyönyörű oldal! .. és hallom a dalt:-))

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Klassz oldal lett és köszi, hogy játszottál velem! :)
Nagyon tetszenek a hozzá fűződő gondolataid!!!! Szinte vizualizáltam a lényeget! Köszönöm, hogy egy kicsit jobban megismerhettünk!
Kolibri