2010. június 3., csütörtök

Cewe 54.kihívása

Újra érdekes kihívás. Kedvenc alkotód készletéből kellett , megkötés nélkül oldalt csinálni. Nekem nem volt nehéz, bár sokan vannak, akik tetszenének, de még nem jutottam el odáig, hogy vásároljak is, olyan prózai ok folytán, hogy még soha nem vásároltam interneten és nem tudom hogyan is kellene hozzákezdeni.Valahogy talán kellene  egy másik kártya amin nem sok pénz van két okból kifolyólag, egyrészt, hogy meg ne csapolják, másrészt, hogy ne kezdjek ész nélkül vásárolni, bár ez általában nem jellemző rám.
Szóval a kedvenc Gunhild Storeide . Olyan dolgai vannak, hogy sokféleképpen lehet használni. Azt hiszem, aki meglátogatja majd, nem megy haza üres kézzel. Remélem másoknak is tetszik és lesznek akiknek ez teljesen új lesz. Én ezt az oldalt készítettem:
Meg ne kérdezzétek hog hogy With love Agatha, mert fogalmam sincs, valamit csak kellet oda írn.

Nincsenek megjegyzések: