2010. június 18., péntek

Fiús oldal - a Cewe 56.kihívása

Nem könnyű, nem könnyű! Eleve le sem szoktam fiús dolgokat tölteni. Nem szeretem a macsós dolgokat a macsókat még kevésbé.No de azért nem adtam fel, mert akinek van fia, annak azért csak nem szabad meghátrálni, hiszen még azok is csinálnak oldalt biztosan akiknek nincs. Szóval találtam egy fotót, ami eleve nem komoly, mert szeretem, ha az oldalban van valami, ami kicsit humoros. Legalább az oldalaimban legyen kis humor.....ha már bennem nincs. Szerencsére megtaláltam ezt a bájos bari pajtást, aki mint navigátor foglal oldalt helyet. Így lett teljes az oldal.
Két hátteret is felhasználtam Krissz-től és a jó kis fém szögecses betűk is Tőle vannak. A cetliféle a betűk alatt Efie's Design, a bari Zelinka.

2 megjegyzés:

Secima írta...

Nagyon klassz a képkivágásod és nekem nagyon bejön a barika is. :)

Margó írta...

Nagyon kedveltem ezt az oldalad, finom és mégis átjön a férfierő, ugyanakkor kedves ötletekkel fűszerezted:-))