2011. február 3., csütörtök

Le vagyok maradva.......

Le vagyok maradva és a házifeladatot sem csináltam meg, de van igazolásom, amit / akit / fotóban terjesztek elő. A háttér Krissy Scrapps a bölcső és a nyuszkó TT- Zalinka.


Nem hittem volna, hogy így lehet szeretni egy kis jövevényt.Szerintem minden nagyszülő sokkal elfogultabb az unokával, mint a saját gyerekeivel. Nincs más dolgunk mint dédelgetni és elrontani teljesen.
Sajna nekem nem sok időm volt erre, de azt kihasználtam, ezért csak ritkán volt másra időm. No de most....

Megcsináltam a heti Cewe kihívást a" Tavaszóhajtást ". Sajnos pillanatnyilag nem volt időm csak ide a kertbe kiugrani, ott fotóztam ezt a szerencsétlen kis hóvirág kupacot, mellette egy kibújóban lévő hunyor. Sajnos pont felettük van a madáretető, ezért időnként a lehullott napraforgómagokért a madarak is megtapossák. Jövőre máshová teszem.
A háttér saját, már régebben csináltam, de a madaras téma miatt is most vált aktuálissá.

1 megjegyzés:

Margó írta...

Nem vagy elfogult, gyönyörűséges ez a kis pici baba:-))) Sok-sok oldalt lenne jó látni róla:-)!

A másik oldalad is nagyon szép!