2011. február 11., péntek

Cewe 90.kihívás

Az e heti kihívás sem volt izgalommentes. Teljesen elámultam, hogy hányan hányféleképpen fogják fel ezt a bizonyos idézetet. „A felfedezés lényege: látni azt, amit már mindenki látott, de olyat gondolni, amit senki más nem gondolt róla.” (Szent-Györgyi Albert)
Mivel én már az első pillanatban tudtam, hogy az idézet második felére fogok koncentrálni, nem is a felfedezésekkel foglalkoztam, hanem a "mást gondolni" témakörrel. Amit megcsináltam oldalt már régen motoszkált a fejemben. Most állt össze. Szegény Nobel díjas tudósunk! Az fix, hogy nem valami ilyesmire gondolt, de nem ritka, hogy az utókor félreérti a nagy elméket. Itt az oldalam:
A háttér és a kivágott fotó kivételével minden elem a Grannyart blogspot.com oldalairól való freebie.

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Remek oldal lett.

Margó írta...

Nagyon különleges, elegáns oldal ismét! Szeretem mindazt látni, hallani és akár tapasztalni magam körül, ami továbbgondolásra késztet!!! Köszönöm!

evadraga írta...

Ez egészen elképesztő oldal, Tőled! :))) Most mindenki új oldalát mutatta meg, és ez annyira klassz dolog! :) Nagyon tetszik amit most hoztál!!