2011. február 8., kedd

A bőség zavara...

Ez van nálam pillanatnyilag. A bőség a tennivalókban van. Legelőször persze az lenne a legjobb, ha a fejembe raknék rendet. A fotóim szanaszét, mindenféle mappákat szerkesztek azután egy laza mozdulattal törlöm a legfontosabbakat. Tegnap a halálból hoztam vissza néhány nagyon fontos "alkotásomat". Egy csomó háttér és freebie kezdemény tűnt el egy pillanat alatt. Szóval észnél kell lennem és első dolgom az lesz, hogy lementem a legfontosabbakat valahová kívülre is. Most megtaláltam az SB-n Beszteri kihívására készített oldalamat:

5 megjegyzés:

Lili'sMother írta...

Gyönyörű emlékoldalt alkottál újra! Bámulatos, hogy mit csináltál a fotóval. Imádom ezt a keretezést.

kreatívhit írta...

Micsoda színharmónia.

evadraga írta...

Hová kapkodsz kedves nagyi!?! :)
Az oldalad gyönyörű lett!!
A baba és a mami még annál is sokkal-sokkal! :)))

Margó írta...

Hááát, van, amikor én is össze-vissza mentegetek és azzal megy el a legtöbb időm, hogy melyik készletben is van az a gyönyörű barna oldal, vagy hol is van az a fotó?! Még nem találtam meg a jó rendszerezés módszerét.
Nagyon gyönyörű, finom, meleg hatású az oldalad, gyönyörű tekintet és csodálatos kisbaba oldal! (Szeretem ezt a háttered, már én is használtam:-)

Puzsi írta...

Jaj ez a kapkodás... Az oldal viszont gyönyörűűűséges! És az értelmezőből kiollózott szócikk. Micsoda ötlet. Imádom és lopom. (Ugye lehet?)