2011. július 20., szerda

Eltettem az ecseteimet láb alól...

Krissz, Gólya köszi a gyors segítséget, de rajtam már nem segített. A helyzet az, hogy valóban a Replace brush-t nyomhattam meg tegnap éjszaka, de azért nem tudom visszaállítani a többségét az ecseteknek, mert nem mentettem le őket. Szóval most jöttem rá, hogy hogyan kellett volna csinálni. Azért volt amit megtaláltam,az alapján amit mondtál, azaz a Edit-Preset manager-Brushes-ban. Azért ez is jó. A sajátjaimat, megpróbálom újra csinálni.
Figyelem, aki ecsetet tölt le, feltétlenül nézze meg az ide vonatkozó szakirodalmat, mert úgy jár, mint én.
Tehát látsz egy szépen fejlett ecsetkészletet itt, vagy itt, vagy itt .
Szépen feltöltöd a gépedre, meg is jelenik az ecseteid között és mindaddig vidáman használod, míg egyszer nem csinálod azt amit én tettem. Ellenben, ha a feltöltés után közvetlenül bemégy az Edit - Preset manager - Brushes-ba, majd kijelölve a feltöltött ecseteket (klikk az elsőre - Shift - klikk az utolsóra) Save set - majd a névadás után mentés és kész. Ezek után már gyönyörűen csoportokba szerveződve várnak katonás rendben.
Én megszívtam ,Neked nem kell ! Ha csak egy embert mentettem meg attól a bosszúságtól, amit én éreztem már megérte.

2 megjegyzés:

krisssz írta...

Ezt azért még most sem értem. Ha valahonnan letöltöttél ecsetet, az valahol ott van a gépeden. Lehet, hogy nem a PS mappában, de ott van. PS-ből semmilyen ecsetet nem tudsz törölni, csak a palettából tudod kitörölni.Tahát, ha letöltötted, akkor ott van egy mappában. Ha onnan nem törölted ki, akkor ott kell lennie. A saját ecsetek, mármint amiket te csináltál, elveszhettek, ha nem mentetted el.

beedee írta...

Pont hasonlót akartam írni, mint Krisssz... én pl. nem is a PS erre szánt mappájában tartom az eseteimet, hanem egy cserélhető winchesteren van mind egy "abr" nevezetű mappában. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha letöltesz egy ecsetet, az ugye nem "megy be" rögtön a progiba, hanem te töltöd be valahonnan. Nincsenek esetleg egy másik mappában? Letöltések vagy ilyesmi? Keress a windows keresőjében kimondottan az abr kiterjesztésű fájlokra. Hátha meglesz valahol...