2011. július 16., szombat

Cewe 112. újratöltve......

Ketten is úgy értékelték, hogy túl nagy fészket akartam anno rakni, ezért
újraszerkesztettem az oldalt. Persze elölről kellett kezdenem, mert nem mentem el csak jpg.-ben, így is híján vagyok már a helynek. De ha már újat csinálok, akkor egy kicsit változtatok rajta. Így már ilyen lett:
Az az igazság, hogy elégedetlen vagyok magammal, mert nem érzem mostanában azt a szikrát, ami valamit begyújt, amitől egy kicsit minden oldal más lesz, jobb lesz, mint az előző. Talán elfáradtam és abba kellene hagyni egy időre, de olyan jó legalább vitrtuálisan odacsapódni egy társasághoz, pláne, ha az olyan klassz csapat, mint a cewések. No, majd meglátom, lehet, hogy csak az a baj, hogy olyan iszonyú meleg van.

8 megjegyzés:

krisssz írta...

Jaaaj, remélem, nem bántódtál meg! Nincs olyan oldal, amin ne lehetne valamit módosítani.Ettől nehogy elmenjen a kedved! Olyan meg mindenkinél van, hogy kicsit elege lesz, ezt el kell fogadni. Remélem, hamar elmúlik ez a rossz érzésed:))

csutkailda írta...

Én egyáltalán nem nem értek az általatok művelt műfajhoz, de számomra az otthon fontosságát fejezte ki a nagy fészek......és én ezzel teljesen azonosulni tudtam.
Azzal viszont teljesen egyetértek, hogy mindenkinél vannak hullámvölgyek.
Az élet már csak ilyen ciklikus.
Nálam is megtörténik, hogy egy hétig sem megyek a műhelybe, mert töltekezésre van szükségem.
Kívánom, hogy alkotó élet öröme sugározzon rajtad keresztül!!!!
Mosollyal:Ilda

Gólya írta...

Nekem így határozottan jobban tetszik! A nagy fészek átvitt értelemben biztos többet adott, de kép hangulatilag és harmóniailag szerintem így szebb. Természetesen én is csak úgy kritizálok, hogy azt másoktól is elvárom, és attól még hogy véleményt mondtam, nem kell megfogadni az oldal készítőnek. Ha mindig csak a szépet és jót írnánk, eléggé gejl lenne a lap, meg hát ebből okul és okosodik az ember. A fészekkicsinyítéssel részemre teljes összhangot kapott az oldal. Én meg a Psd-ket mentem el, és a jpg.ket szoktam kitörölni, pont azért, hogy lehessen rajta bármikor módosítani, de ehhez, igen, naaaaagy tárhely kell. :)
Remélem nem bántottalak meg azért....mert kicsit sem állt szándékomban!

Martha írta...

“Elégedettség. Senki se gondolná, de az elégedettség egyenlő a boldogsággal. Aki elégedett, az boldog is. Mit jelent elégedettnek lenni? Azt jelenti, hogy elég az, ami van és amim van. Nem akarok többet az élettől, csak annyit, amennyit éppen ad vagy netalán elvesz. Az elégedettség hálát is jelent. Aki nem elégedett, az hálás sem tud lenni.” (Miroslaw Putnek)
Tehát ha neked boldogságod telik abban amit csinálsz, raktározd el a kritikát építő jelleggel, ... de semmiképp nem szabad feladnod... Üdv. Martha

Puzsi írta...

Óóó, nekem nagyon tetszik a fészek-megoldás, akár kicsi, akár nagy :) Az pedig, hogy kicsit kedvetlen lesz valaki, előfordul... pihenés, mássalfoglalkozás, és rövid idő múlva alig várod, hogy a géphez ülhess :) Szívből kívánom, hogy így legyen.

Margó írta...

Óh, Évi!! Éppen mostanában kezdtem érezni, hogy "nyitsz kifelé"! Ez a háttérben annyira jó érzéssel töltött el! Az a szikra nem mindig jön, de közben legalább a technikát gyakoroljuk. ... és a dolog mindig beérik!!! Te tudsz készletet készíteni, én meg néhány hete jöttem rá, hogy egy sablont milyen egyszerű használni:-)) Eddig szenvedtem vele, mint Bundás a melegtől! Most meg szenvedek a PS tanulással, mert mindenben a GIMP megoldás jut az eszembe és teljesen összezavarodok! De miután aug. 17. az utolsó munkanapom, lesz elég időm megtanulni!!! Nem teheted meg velem, hogy hosszú időre elvonulsz, mert kitől tanulom meg, hogy hogyan készítsek készletet! Szegény Beedee "szenved" velem - aki egyébként végtelenül türelmes és kedves -:-)
Ha kicsit pihenned kell pihenj, addig a gyönyörű fotóidat hozd és kommenteld! Ölellek: Margó

Ritttus írta...

Nekem is szokott lenni "kedvtelen" időszak! Ilyenkor egy új, jól sikerült fotó, vagy éppen egy szép új készlet hoz vissza az örömteli alkotásba! Itt a nyár, pihenj, kirándulj, nyaralj és fotózz sokat...aztán majd a kedv is visszajön!

beedee írta...

Az, hogy kinek mi a szép(hát még képi megoldások esetén), nagyon szubjektív. Az én szememnek és szívemnek a nagyobb fészekkel készült kép kedvesebb. Nem hazudnék, csak azért, hogy jól érezd magad. Azért sem, hogy én jól érezzem...
Ez az őszinte és elfogulatlan véleményem. Pont.

u.i.: abba ne merd hagyni!!!!!