2010. április 8., csütörtök

Haikuk és wakák

Ismeritek ezeket a japán rövid verseket? Én nagyon szeretem őket. Régi tervem volt, hogy a kedvenc haikuimhoz képeket passzítok és összefűzöm egy kis könyvvé. Lehet, hogy most megcsinálom, legalábbis már a válogatás fázisában vagyok.
Itt az első kép.A gyönyörű gésát a netről töltöttem le,/ The night owl vintage/ egy nagyon régi fotó színezett  változata. A hátteret egy őszi fotómból tunningoltam fel. A szöveg tartalmát nem ismerem, csak remélni tudom nem valami kevésbé szalonképes . A vers ugye a másik oldalra kerülne.

Ősz

Felhők közt,égen
ösvény nyílt észrevétlen,
míg töprenkedtem
az őszi alkony édes,
bús fénytelenségében.

Lehet , hogy nem az ősszel kellett volna kezdenem amikor alig vártuk a tavaszt ?

1 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon különleges hangulatú az oldalad! ... és miután úgyis könyvet szeretnél szerkeszteni ebben a témában, teljesen mindegy,hogy az ősszel kezdted:-))
Csodálatos a háttérben lévő régi fotód is!
Már régen szerettem volna elmondani, hogy nagyon megörültem Neked, mert volt amikor feltettem magamnak a kérdést, hogy mit keresek én a kismamák között:-) Jó, jó a digscrap-pot szeretném megtanulni, de akkor is!! ... és akkor megismertelek Téged, és örömmel láttam, hogy ugyanazok a dolgok érdekelnek, mint engem! Persze már nem gondolom, hogy bármelyiket is profi szinten fogom művelni, de hogy tartalmas, "alkotó" nyugdíjas éveim lesznek, azt már tudom!!!
Természetesen ugyanezt kívánom Neked is!!!
(Azért ide írtam, mert nem találtam e-mail címed:-))