2016. szeptember 28., szerda

Hogyan csináljunk képeslapot .........szerintem


Szóval megvan az elhatározás, megvannak az eszközök és remélhetőleg megvan az elképzelés is.
Az a tutti, ha valakinek megvan a saját egyéni stílusa, amit nem lehet összekeverni másokkal.
Szerintem ehhez jó ragaszkodni, különösen, ha eladásra szánjuk.
Az első időszakban persze ki lehet és ki is kell próbálni többféle stílust.
Ma a Pinterest a Youtube és hasonló oldalak nagy segítséget nyújtanak a döntésben.

Nekem személy szerint a vintage a kedvencem . Ha rendelkezel akár egy egyszerű fekete fehér nyomtatóval is, -rengeteg ilyen kép van a neten,- jól használható alapokat tudsz csinálni.

Mutatom:
És a saját képeslap
Ez is egy lehetőség. Persze a különböző kis díszítések nagyon feldobják.

Az is egy variáció, ha papir díszeket alkalmazunk, olyanokat, amelyeket magunk is el tudunk készíteni


Érdekes , izgalmas forma. Egyszerű a megvalósítása. A boritékokba lehet akár kis cetliket tenni különböző jókívánságokkal. Sajnos nem tudom kié az erdeti ötlet, a Pinteresten találtam.

A boríték készítésre itt egy sablon
Ugye nem olyan ördöngösség. Szintén a Pinteresten szereztem.

Gyönyörű masnikat lehet készíteni papirból így:
És itt a sablon
Azt hiszem jól látható, a rózsás papirból van a masni felső része, két oldalról középre kell hajtani és úgy ráragasztani a pöttyös alapra. Azután egy vékony csikkal összefogjuk.
Ez a kép arra is jó példa, hogy a különböző mintájú, de színben harmonizáló papirok hogyan egészítik ki egymást.

Mára ennyit ! Folytatása következik.


Nincsenek megjegyzések: