2011. június 1., szerda

Cewe 106.kihívása és a Match Color használata.....

Folytatódik a Cewe-n a "nem az én stílusom " cimű játék. Erre a hétre a fantasy-t választottam. Nem mondom, hogy nem próbálkoztam már vele, de annyian csinálják nagyon jól, hogy nem mertem igazán bele sem kezdeni.
Nincsenek ilyen készleteim és fotóim sem hozzá. Azért élveztem, mert elszöszöltem vele pár este.
Amit ehhez az oldalhoz elsajátítottam az a Match Color használata. Soha azelőtt nem használtam, /azt sem tudtam, hogy létezik/,de a fantasy oldalakhoz szerintem nélkülözhetetlen. Mindenkinek ajánlom a következő tutorialt BonFire blogján ami ezzel a színegyeztetéssel foglalkozik. Azaz, ha egy alakot be akarunk illeszteni egy másik fotóba, aminek a színvilága eltér az előzőtől nagyon egyszerűen ezzel az eszközzel megtehetjük.
Kezdőknek is ajánlom, mert egyszerű mint búcsúban a pofon.
No és itt a kép:

4 megjegyzés:

Gólya írta...

jesszum, ez álomjó lett! Simán a profik közé sorolhatod magad!!!

Minyu írta...

Húúúú, ez gyönyörű! Csodaszép! Nem is nagyon találok jelzőket!

krisssz írta...

Ez mekkora!! Elképesztő, mit műveltél a fotóval:)

Toni írta...

Oooooh! és uuuuh! Csodás minden centijében! Gyönyörűűűű!