2011. május 23., hétfő

Kép egymásnak......

Jó kis játék volt pluszban a héten a Cewe-n. Miközben sohasem érek rá, mindkettőn muszáj volt részt vennem, mert olyan izginek ígérkeztek. A "Kép egymásnak"  jó játék, no de csak akkor, ha tényleg nem csak összedob valamit az ember, hanem szívét-lelkét beleadja. Végignézve a Galériát, úgy láttam mindenki nagyon odatette magát és azt hiszem szép ajándékokat kaptunk. Nekem személy szerint olyan szerencsém volt, hogy két oldalt is kaptam ritttus-tól. Mindkettő nagyon tetszik, így mindkettő bele fog kerülni a baba albumomba.




Ez az oldal szerepel a Cewe galériában.


















Ezt az oldalt pedig csak úgy ajándékba kaptam, méghozzá a saját freebie-jeim felhasználásával.
Mondanom sem kell, hogy a kis hölgy, aki éppen inkognitóban van jelen, az unokám.



Nekem a Random Secimát sorsolta. Személy szerint én örültem, mert reméltem, hogy macis kép fog érkezni, és nem csalódtam. Ehhez még hozzájárult az is, hogy Baluka a képen éppen Chennonceau-ban járt, ahol pár éve én is megfordultam. Elő is kaptam azt a dvd-t amin a képeket őrzöm a Loire-menti kis kirándulásunkról.
Hát nem voltam elégedett. Még egy másik gépem volt és egyáltalán nem érdekelt különösebben a fotózás, csak elkattogtattam néhányat. Alig akadt néhány használható. Szerencsére éppen Channonceau-ról volt egy jobb, amit felhasználtam, valamint feltúrtam a " vegyes -  még használom valamire dobozomat " és megtaláltam ezt a térképet amit azon a kiránduláson tettem el. Így született meg a két oldal.


1 megjegyzés:

Toni írta...

Hol van innen a kommentem?! Írtam, hogy mennyire tetszik, meg mennyire örülök, hogy játszottál, meg milyen fantaszta ötleteid vannak!!! Szóval hová tűnt a kommentem?!