2010. december 18., szombat

Jut eszembe.........

Elkészültem a férjemnek szánt ajándékkal, nagyon remélem nem szakít régi jó szokásával és most sem fogja megnézni a  blogom. Háromféle címkét gyártottam, mert a pálinka is háromféle.

Először csináltam Apukáról egy fotót lepedő előtt.Nem tudom mennyire volt meg-
győző, amit mondtam, hogy miért is kell neki egy lepedő előtt a fürdőszobában pá-
linkás pohárból vörösbor ivást imitálni sapkában, de csinálta. Már megszokta, hogy ritkán kérek valamit de az is érthetetlen.
Azután a Krissz által leírt minta alapján a fotóból a PS-ben Image-Adjustment-Threshold  után ecsetet csináltam belőle. / Edit-Define Brush Preset /
A többi már gyerekjáték. A keret szintén egy ecset. A nemzetiszín szalag pedig egyszerű shape kiszínezve.
Szerencsére kapható öntapadós címke 14,5 x 10,5 cm-es méretben. Ilyet vettem, igaz a saját nyomtatómon nem sikerült valami tökéletesre a nyomtatás, de hát ilyen kis tételt nem vállal semmilyen nyomda.
Szóval ez lesz az egyik ajándéka szépen díszített előlappal ellátott kis mappába fogom berakni, amin az Ő képe lesz ahogyan a szilvát magozza. Remélem tetszeni fog Neki. Azért a biztonság kedvéért kap még két másik ajándékot is.

7 megjegyzés:

krisssz írta...

Annyira szuper lett!! A lepedős story zseniális, kíváncsi lennék, mit gondolt közben a férjed:)

Rita(006) írta...

A mindenit! Címke gyártó kisiparos! Szuper!

evadraga írta...

Profi vagy!! Szuper lett a címkéd!
Majd mesélj ünnep után is :D

Megnéztem azt a pár!!! (CSAK?!?) havazás utáni fotódat is, gyönyörűek! Nem lehetne, hogy még fotózz? :D

Boldog Karácsonyt kívánok! :)

kreatívhit írta...

Amikor jelezted már akkor pompás ötletnek tartottam. De most hogy elkészült valami fergetegesen szuper.

Lili'sMother írta...

Ehhehehe! "ritkán kérek valamit de az is érthetetlen"...tipikus nő :D De apuka már nem gondolkodik a miérteken szerintem.
Nagyon ötletes és szépen megtervezted!

Toni írta...

"Nem kérek gyakran, de az érthetetlen..." Visítva nevetek! A cimke annyira jó! Bármihez nyúlsz arany lesz a kis kezedben!

Rita(006) írta...

(Jól eltűntél, remélem minden rendben Nálatok?!)
Boldogságos, megakreatív Új Éve kívánok Neked és családod apraja nagyjának!