2010. szeptember 23., csütörtök

Cewe 70.kihívása

Fahéjasalma ötlete volt a vizes téma, ami már csak azért sem egyszerű, mert már száz bőrt lehúztunk róla. De végignézve a galériát egyre bizonytalanabb lettem a saját oldalamat tekintve, mivel mindig előjönnek új és jobbnál jobb ötletek ,oldalak. Nem vagyok maradéktalanul megelégedve, mert nem tudtam technikailag megvalósítani az elképzelésemet, ahhoz több idő kell. Azért egy szép emlékünket feldolgoztam Két éve voltunk Dániában, Skagenben, ami Dánia legészakibb sarka. Minden este kimentünk megnézni a naplementét. Ilyen alföldi gyereknek nagy élmény, de úgy láttam a dánok sem hagyták ki. Millió fotót csináltam. Egy a sok közül:
Fotósarok: Gunhild Storeide, szövetdarab: Laitha's Design, tengeri csillag: Kubivet

2 megjegyzés:

evadraga írta...

Nagyon szép lett! Jó a kontraszt a lemenő égbolt színe és a háttérpapír között. Milyen különlegesen vágtad meg a fotót :) És a madár mennyire jó ötlet ott, mintha kiszállna a résből. Mostanában válik kedvencemmé a szürke :)

Margó írta...

Ez nekem egy nagy-nagy kedvencem! Ahogy ránéztem, az első pillanattól a szívembe zártam! Gyönyörűűűűűűű!