2010. augusztus 20., péntek

Érdemes volt...

A héten igen sokan hozzászóltak az oldalamhoz a malaccal, ami önmagában is nagyon jó, de hál' Istennek, máskor is kapok kommentet.  Most azért örültem különösen, mert  azt írják, megmosolyogtatta őket.
Nagyon jól tudom mit jelent az, ha egy percre is mosolyogni tud az ember valamin. Akkor érdemes volt megcsinálni.
Más.
Krissznek volt egy újabb tutorialja a cewe-n. Bár még nem töltöttem le az ajánlott plugin-t, de kedvet kaptam egy kis játékhoz amit a PS-ben is meg tudtam csinálni.
Itt a fotó:
Azután ezt csináltam belőle:
Végül ez lett.

3 megjegyzés:

Margó írta...

Ez CSODÁLATOS! Gratulálok!
Most megyek, mert még nem készítettem el a heti kihívás oldalát! Nem is tudom mi lenne a jobb, hogy megnézzem, amik már elkészültek, vagy ne. Valószínűleg a nemet választom, de már jó az, hogy tudom, lesz olyan pillanatom,amikor mosolyogni fogok! Neked is sok mosolyt kívánok!!!
(Megígértem magamnak, hogy amikor nyugdíjba jövök - már nem olyan sokára:-) -, akkor mindenképpen megveszem a PS-t és egy kis okos fényképezőgépet:-))
Addig őrzöm az általad felfedezett kincseket:-)))))

kreatívhit írta...

Nagyon jó lett a kreálmányod.

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett! Le a kalappal! :)